Strony

niedziela, 24 czerwca 2012

opalanie


 Pogoda dziś znacznie dopisuje więc postanowiłam cały dzień wylegiwać się na słońcu , wcześniej natomiast kupiłam przyśpieszczacz opalania Ziaja Maslo Kakaowe Spray. Uwielbiam produkty tej firmy , mają fantastyczny zapach !!
 





Opis

Innowacyjny preparat przeznaczony do każdego rodzaju skóry.

Przyspiesza proces opalania się skóry, poprawia jej naturalny koloryt, lekko natłuszcza i likwiduje poczucie szorstkości.
Polecany szczególnie przed opalaniem, także w solarium

Działanie
Przyspiesza proces opalania się skóry.
Doskonale poprawia naturalny koloryt.
Lekko natłuszcza i likwiduje uczucie szorstkości naskórka.
Zapobiega nadmiernej utracie wody.

Sposób użycia
Preparat nanieść równomiernie na skórę. Stosować przed opalaniem. Pamiętaj, ze w celu zabezpieczenia skóry przed szkodliwym działanie promieniowania UVA i UVB w trakcie opalania należy stosować emulsję o odpowiednim faktorze SPF z serii Sopot SUN

Opakowanie
100 ml


Zapłaciłam za niego tylko 8zł 











10 komentarzy:

  1. też w tym roku korzystam z Ziaji, mam serię Sopot Sun

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używam tego typu produktów :))

    OdpowiedzUsuń
  3. też miałam ten spray i fajnie skóra po opalaniu wyglądała

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach jaka piekna opalenizna!!!!
    Cudownie!!!! przepięknie kochana!!!
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    pozdrawiam i zapraszam do mnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam masło kakaowe z ziaji :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jeju jeju to bosko pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. od paru lat mój ulubiony spray do opalania, zapach kojarzy mi się z wakacjami <3 obserwuje : )

    ------
    http://malamidiy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo miło wspominam ten produkt... i ten zapachn, zniewalający !

    OdpowiedzUsuń