Strony

środa, 4 lipca 2012

Woreczki zapachowe




     Pogoda zdecydowanie nie dopisuje więc snuje się po domu i wpadają mi różne pomysły do głowy  ...
Pomyślałam , że zrobię woreczki zapachowe do szafy ponieważ po ostatnim sprzątaniu wyrzuciłam wszystkie saszetki gdyż były już bezwonne. Wykorzystałam sól do kąpieli , bawełniane białe ściereczki , które przepuszczają zapach i cienką frotkę do włosów. Oczywiście lepiej byłoby gdybym zawiązała woreczki ładną wstążeczką z kokardką ale akurat nie miałam nic takiego w domu i musiałam  zrobić to tak, a nie inaczej. Może jak przestanie padać to wybiorę się do pasmanterii i kupię kilka różnych wstążeczek. 
Puki co wyglądają one tak:







                      Pozdrawiam !!! ;************

                       Claudia Trish

19 komentarzy:

  1. Dobry patent z tymi woreczkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam podobne, tylko w środku miały starte mydło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszą ślicznie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jakie fajne ^^ Spróbuje ;D
    dziękuję za komentarz ;* pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W środku tych woreczków jest sól i ona tak ładnie pachnie ? o_o

    Zapraszam do mnie http://szejkujemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. tak w środku znajduje się sól do kąpieli ;) dziękuje za odwiedziny i pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie zapachy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również ;) aż miło otworzyć szafę ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  8. fajny pomysł z tą solą do kąpieli, ja takie różne pachnące smakołyki uwielbiam mieć między ciuchami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cześć i czołem! :D prowadzę sprzedaż rzeczy. jeśli masz chwilkę, to zajrzyj (http://uberhest.blogspot.com/)- może akurat znajdziesz coś dla siebie :) życzę powodzenia w prowadzeniu bloga :D

    ps. bardzo Cię przepraszam za spam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajne♥;DD.
    Jak coś wymyślisz to już jest megaa xd.

    OdpowiedzUsuń
  11. faktycznie, prezentują się świetnie ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam w wolnym czasie do siebie - pojawił się nowy post :).

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny pomysł ! ...ja też łapałabym za te żółte :D

    buziak !

    OdpowiedzUsuń
  13. o tak, pogoda nas nie rozpieszcza. a takie woreczki, to bardzo fajna sprawa!:)

    OdpowiedzUsuń